FEKED - What a bad service ! -Resolved-

Put your recommendations for services in this area. No negative or defammatory comments allowed. Only club members can make recommendations
Member
Posts: 499
Joined: Wed Oct 12, 2005 9:45 pm
Location: FRANCE

FEKED - What a bad service ! -Resolved-

Postby JEAN-NOEL » Thu Jun 20, 2019 3:40 pm

Hello Gents,
I ordered from FEKED some items, on June 11th, delivered on June, 17 th.
But, there was a mistake : ordered Doherty 507 P controls, to have 7/8 pivot (fulcrum ?).
I received P 207 instead of the 507 P oredered, and they weren't 7/8, but I think 1.1/16, or 1. 1/8.
Immediately I sent a mail to have the correct items shipped for free, and a refund money to send back the wrong one.
3 email sent, but no response...
Today I talk with an arrogant man who told me: we receive hundreds of emails every day, so it's no wonder you have not received an answer!
You have two solutions: send us the defective items, and we will send you the good ones, or put again an order, and we will refund money when we receive the defective ones !
So I am looking for 7/8 pivot controls, genuine Doherty from an other source to avoid to deal with them an other time !
Previously, I was delighted with the quality of their service : first class. What is now happening ?
Kind regards.

Member
Posts: 283
Joined: Sat Jan 14, 2017 11:48 am
Location: WEST MIDLANDS UK

Re: FEKED - What a bad service !

Postby bob121 » Thu Jun 20, 2019 4:18 pm

What does the club spares sell?

Member
Posts: 499
Joined: Wed Oct 12, 2005 9:45 pm
Location: FRANCE

Re: FEKED - What a bad service !

Postby JEAN-NOEL » Thu Jun 20, 2019 5:21 pm

Hello Jason,
I am an old customer of the club ! (from 1994)
But I think they don't have the controls I am in need = 7/8 pivot for 7/8 handlebars, not combined with Mag/Air...
Cheers

Member
Posts: 283
Joined: Sat Jan 14, 2017 11:48 am
Location: WEST MIDLANDS UK

Re: FEKED - What a bad service !

Postby bob121 » Thu Jun 20, 2019 7:19 pm

Maybe right. No description is given for the ones that they have. Sorry I couldn't help.

Member
Posts: 2130
Joined: Mon Mar 24, 2014 5:44 pm
Location: Aberdeenshire

Re: FEKED - What a bad service !

Postby Mick D » Fri Jun 21, 2019 4:09 am

Hi

Steve at AMC Classic Spares was always very helpful during my restoration, why not give him a call?

Regards Mick

Member
Posts: 499
Joined: Wed Oct 12, 2005 9:45 pm
Location: FRANCE

Re: FEKED - What a bad service !

Postby JEAN-NOEL » Fri Jun 21, 2019 6:52 am

Thank you, Mick,
Yes, Steven Surbey was always helpfull.
Cheers.

Member
Posts: 499
Joined: Wed Oct 12, 2005 9:45 pm
Location: FRANCE

Re: FEKED - What a bad service !

Postby JEAN-NOEL » Wed Jun 26, 2019 5:32 pm

Hello Gents,
finally problem solved today : the right items came from FEKED.
Thank you for your answers.
Kind regards.

Member
Posts: 60
Joined: Wed Sep 18, 2019 10:42 am
Location: Lincolnshire UK

Re: FEKED - What a bad service ! -Resolved-

Postby BeenyBoy » Wed Aug 19, 2020 4:41 pm

I recently had some serious issues with this company- essentially bespoke parts ordered that did not fit- their stock reaction was "if it doesn't fit- send it back and we'll consider giving you a refund". No apology.... No suggestion that it was their fault...no suggestion of refunding postage- either for the original delivery or the cost of returned stuff... I eventually got a refund for the original cost but not for the return postage- this took around 5 weeks from the original order.

Basically..this company is NOT to be recommend... stick with the club spares scheme or Steve at AMC Classic Spares

Return to Recommendations

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests